eğer içindeki ios sürümü 4.01 ve aşağısıysa alan arkadaş sorunsuz kullanabilir, 4.02 ve üzeriyse alıp ipod niyetine kullanır jailbreak ve unlock çıkana kadar.

ben aldım 32 gb 45 gündür bol bol müzik dinliyorum