Konu
IPHONE4 - Bugüne Özel 1450TL
21-09-2010, 22:32:47
#11
victories
eğer içindeki ios sürümü 4.01 ve aşağısıysa alan arkadaş sorunsuz kullanabilir, 4.02 ve üzeriyse alıp ipod niyetine kullanır jailbreak ve unlock çıkana kadar.
ben aldım 32 gb 45 gündür bol bol müzik dinliyorum