geri satmak derken?

2699TL'ye kapış kapış giden bir telefondan bahsediyoruz.
Nitekim itrade'lerimizi inceleyecek olursanız bundan önce 20den fazla telefon sattım bu forumda.
ilk gelen alır arkadaşlar, fiyat: 1450TL
YORUMLAR:
ürün elime ulaştı, şimdilik bir sorun yok gayet memnunum. alışveriş için teşekkürler...
Menüsü diğer çin mallarındaki gibi dandik görünmüyor. % 100 orjinal Nokia menüsü değil ama bunun menüsü kaliteliymiş. Hayırlı satışlar diliyorum.
Arkadaşla Anlaşıldı 1 Adet Ayrıldı , Salı Günü Ödeme Yapılıp Telefon Alınacak..
İyikide Almışım
Kaiser_Dealxa adlı üyeden alıntı:
Teşekkür ederim, bir arkadaş telefonu görünce çok beğendi, yeni n96'lardan alabilmek için sırf foruma kaydoldu bir dahakine talip çok olacaktır

İyi çalışmalar Engin.
8800 Ben Almıştım Ürün Elime Bugun Ulastı.
8800 için küçük bir yorumda bulanacagım.
Fizik Olarak %100 Orjinal + Bataria Orjinal
Yazılım Olarak İse %95 Orjinal Çıktı.
Gerçekten Çok Memnun Kaldım Engine Tşk Ederim.
Ortalama 6 Adet TeL aldım Engınden
1 Adet n96
4 Adet 6300
1 Adet 8800
Hepsinden de Memnun Kaldım