geri satmak derken?
2699TL'ye kapış kapış giden bir telefondan bahsediyoruz.

Nitekim itrade'lerimizi inceleyecek olursanız bundan önce 20den fazla telefon sattım bu forumda.

ilk gelen alır arkadaşlar, fiyat: 1450TL


YORUMLAR:

dizayn1st adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ürün elime ulaştı, şimdilik bir sorun yok gayet memnunum. alışveriş için teşekkürler...
timm_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Menüsü diğer çin mallarındaki gibi dandik görünmüyor. % 100 orjinal Nokia menüsü değil ama bunun menüsü kaliteliymiş. Hayırlı satışlar diliyorum.
Utanqac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşla Anlaşıldı 1 Adet Ayrıldı , Salı Günü Ödeme Yapılıp Telefon Alınacak..
Utanqac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyikide Almışım
Kaiser_Dealxa adlı üyeden alıntı:
Teşekkür ederim, bir arkadaş telefonu görünce çok beğendi, yeni n96'lardan alabilmek için sırf foruma kaydoldu bir dahakine talip çok olacaktır
İyi çalışmalar Engin.

Mremre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8800 Ben Almıştım Ürün Elime Bugun Ulastı.
8800 için küçük bir yorumda bulanacagım.
Fizik Olarak %100 Orjinal + Bataria Orjinal
Yazılım Olarak İse %95 Orjinal Çıktı.

Gerçekten Çok Memnun Kaldım Engine Tşk Ederim.
Ortalama 6 Adet TeL aldım Engınden
1 Adet n96
4 Adet 6300
1 Adet 8800
Hepsinden de Memnun Kaldım