AYYILDIZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ATD,

Nedir bu jb ve unlock sorunu?

Saygılarımla,
victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer içindeki ios sürümü 4.01 ve aşağısıysa alan arkadaş sorunsuz kullanabilir, 4.02 ve üzeriyse alıp ipod niyetine kullanır jailbreak ve unlock çıkana kadar.

ben aldım 32 gb 45 gündür bol bol müzik dinliyorum
arkadaş kısa ve öz söylemiş tel niyetine kullanamıyorsun aleti 4.02 ise. aşağıysa bu fiyata çok iyi.