• 14-06-2010, 23:19:36
    #1
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...iz-motor/detay

    yeni araba almayı düşündüğüm için satışa çıkardım arkadaşlar ilgilenen varsa detaylı görüşebiliriz.
  • 14-06-2010, 23:21:24
    #2
    Hayırlı Satışlar Hep Böle Bi Arabam Olsun İstemişimdir..
  • 14-06-2010, 23:22:31
    #3
    mesut16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Satışlar Hep Böle Bi Arabam Olsun İstemişimdir..
    gel satayım sana

    umarım yakın zamanda sahip olursun
  • 14-06-2010, 23:24:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Boya varmı hiçbiryerinde
  • 14-06-2010, 23:25:22
    #5
    TugaySena33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boya varmı hiçbiryerinde
    ben aldığımdan beri çizik bile olmadı o kadar iyi kullandım ama tabiki boya var ki bu çok saçma boya olsa ne olcak? boyasızmı kullanılsın
  • 14-06-2010, 23:28:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    umut_ege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben aldığımdan beri çizik bile olmadı o kadar iyi kullandım ama tabiki boya var ki bu çok saçma boya olsa ne olcak? boyasızmı kullanılsın
    Hocam araba alım satım kurallarını bilmiyorsunuz herhalde boyasız araba daha çok para eder sahibinden.com a yazın bir zahmet günde 4-5 araba alım satımı yapıyorum önemli konulardır bunlar olur veya olmaz olur mu
  • 14-06-2010, 23:30:23
    #7
    hayır boya yok desem 9 bin liramı veriyorum diceksin

    araba 18 yaşında ilk sahibi kaza yapmış boyatmış ben hiç yapmadım
  • 14-06-2010, 23:31:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    umut_ege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır boya yok desem 9 bin liramı veriyorum diceksin

    araba 18 yaşında ilk sahibi kaza yapmış boyatmış ben hiç yapmadım
    bu ara böle bir araba arıyorum hediye için fiyat konusunda yarın haberleşelim telefon numaranı pm olarak gönder birde ilk sahibi nasıl kaza yapmış neresinde boya var aracın bir yerinde göçük vs varmı
  • 14-06-2010, 23:36:11
    #9
    TugaySena33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ara böle bir araba arıyorum hediye için fiyat konusunda yarın haberleşelim telefon numaranı pm olarak gönder birde ilk sahibi nasıl kaza yapmış neresinde boya var aracın bir yerinde göçük vs varmı
    önden ve arkadan ufak kaza yapmış ilk sahibi suzuki servis çalışanı olduğu için araca temiz bakmış kendisi yapmış.ben suzuki swift bakarken 6 ay boyunca yetkili servis araba götürdüm en sonunda bu araba için kaçırma al dediler bende bunu aldım