http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...iz-motor/detay
yeni araba almayı düşündüğüm için satışa çıkardım arkadaşlar ilgilenen varsa detaylı görüşebiliriz.
Webmaster Arabasını Satıyor :D
20
●1.571
- 14-06-2010, 23:22:31
- 14-06-2010, 23:25:22ben aldığımdan beri çizik bile olmadı o kadar iyi kullandım ama tabiki boya var ki bu çok saçma boya olsa ne olcak? boyasızmı kullanılsınTugaySena33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2010, 23:28:41Üyeliği durdurulduHocam araba alım satım kurallarını bilmiyorsunuz herhalde boyasız araba daha çok para eder sahibinden.com a yazın bir zahmet günde 4-5 araba alım satımı yapıyorum önemli konulardır bunlar olur veya olmaz olur muumut_ege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2010, 23:31:58Üyeliği durduruldubu ara böle bir araba arıyorum hediye içinumut_ege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyat konusunda yarın haberleşelim telefon numaranı pm olarak gönder birde ilk sahibi nasıl kaza yapmış neresinde boya var aracın bir yerinde göçük vs varmı
- 14-06-2010, 23:36:11önden ve arkadan ufak kaza yapmış ilk sahibi suzuki servis çalışanı olduğu için araca temiz bakmış kendisi yapmış.ben suzuki swift bakarken 6 ay boyunca yetkili servis araba götürdüm en sonunda bu araba için kaçırma al dediler bende bunu aldımTugaySena33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hep Böle Bi Arabam Olsun İstemişimdir..