peugeout 306 ile takas edelim?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-klimali/detay
Webmaster Arabasını Satıyor :D
20
●1.571
- 15-06-2010, 23:05:31daha üst model bir araç düşünüyorum kardeşimHimmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla ben hiç kaza yapmadım varmı yok mu anlamamda ama 18 yaşında araç illa ki vardır.Mrpck0pat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
araca ilgi büyük
400 görüntülenme oldu 1 günde cumartesi günü birkaç kişi bakmaya gelcek.
bu arada - rep vermeye çalışarak güzel türkçeyle yazan ama + rep veren arkadaşı ayakta alkışlıyorum

400 görüntülenme oldu 1 günde cumartesi günü birkaç kişi bakmaya gelcek.