Himmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha üst model bir araç düşünüyorum kardeşim

Mrpck0pat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aracin Şaselerde onlerde falan değişme varmı ? Boya onemli değil değişme yoksa bana'da uyar , Galerici oldugum için
Birde TAVAN'Da boya varmı?
valla ben hiç kaza yapmadım varmı yok mu anlamamda ama 18 yaşında araç illa ki vardır.


araca ilgi büyük 400 görüntülenme oldu 1 günde cumartesi günü birkaç kişi bakmaya gelcek.

bu arada - rep vermeye çalışarak güzel türkçeyle yazan ama + rep veren arkadaşı ayakta alkışlıyorum