ben aldığımdan beri çizik bile olmadı o kadar iyi kullandım ama tabiki boya var ki bu çok saçma boya olsa ne olcak? boyasızmı kullanılsın
Hocam araba alım satım kurallarını bilmiyorsunuz herhalde boyasız araba daha çok para eder sahibinden.com a yazın bir zahmet günde 4-5 araba alım satımı yapıyorum önemli konulardır bunlar olur veya olmaz olur mu