TugaySena33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boya varmı hiçbiryerinde
ben aldığımdan beri çizik bile olmadı o kadar iyi kullandım ama tabiki boya var ki bu çok saçma boya olsa ne olcak? boyasızmı kullanılsın