Konu
Webmaster Arabasını Satıyor :D
14-06-2010, 23:25:22
#5
umut_ege
TugaySena33 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Boya varmı hiçbiryerinde
ben aldığımdan beri çizik bile olmadı o kadar iyi kullandım ama tabiki boya var ki bu çok saçma boya olsa ne olcak? boyasızmı kullanılsın