Konu
Webmaster Arabasını Satıyor :D
14-06-2010, 23:30:23
#7
umut_ege
hayır boya yok desem 9 bin liramı veriyorum diceksin
araba 18 yaşında ilk sahibi kaza yapmış boyatmış ben hiç yapmadım