umut_ege adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Webmaster Arabasını Satıyor :D
20
●1.571
- 14-06-2010, 23:45:33izmirdemisin?TugaySena33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arabyı sadece cumartesi pazar kullanıyorum cumartesileri konakta dükkanımın önünde görebilirsin beraber istediğin yere gösteririz - 14-06-2010, 23:51:25Üyeliği durduruldumersindeyim sorun değil gelirizumut_ege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2010, 05:59:18Boya olsa çok şey olacak bizim araba boyalı diye 2 milyar ucuza sattık.umut_ege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2010, 10:26:462-3 yaşındaki araçta boya olması fiyatı düşürür ama 18 yaşındaki aracada boya sorulmaz artıkPuLeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.. Bu yaşta arabada boya yok denirse şüphe duyarım..