umut_ege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben aldığımdan beri çizik bile olmadı o kadar iyi kullandım ama tabiki boya var ki bu çok saçma boya olsa ne olcak? boyasızmı kullanılsın
Boya olsa çok şey olacak bizim araba boyalı diye 2 milyar ucuza sattık.