Konu
Webmaster Arabasını Satıyor :D
15-06-2010, 05:59:18
#16
PuLeRi
umut_ege adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben aldığımdan beri çizik bile olmadı o kadar iyi kullandım ama tabiki boya var ki bu çok saçma boya olsa ne olcak? boyasızmı kullanılsın
Boya olsa çok şey olacak bizim araba boyalı diye 2 milyar ucuza sattık.