Konu
Webmaster Arabasını Satıyor :D
15-06-2010, 10:26:46
#17
gezginturk
PuLeRi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Boya olsa çok şey olacak bizim araba boyalı diye 2 milyar ucuza sattık.
2-3 yaşındaki araçta boya olması fiyatı düşürür ama 18 yaşındaki aracada boya sorulmaz artık
.. Bu yaşta arabada boya yok denirse şüphe duyarım..