PuLeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boya olsa çok şey olacak bizim araba boyalı diye 2 milyar ucuza sattık.
2-3 yaşındaki araçta boya olması fiyatı düşürür ama 18 yaşındaki aracada boya sorulmaz artık.. Bu yaşta arabada boya yok denirse şüphe duyarım..