Konu
Webmaster Arabasını Satıyor :D
15-06-2010, 10:37:27
#18
ümit
umut_ege adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayır boya yok desem 9 bin liramı veriyorum diceksin
araba 18 yaşında ilk sahibi kaza yapmış boyatmış ben hiç yapmadım
İyi İyi Araba Reşitmiş