umut_ege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır boya yok desem 9 bin liramı veriyorum diceksin

araba 18 yaşında ilk sahibi kaza yapmış boyatmış ben hiç yapmadım
İyi İyi Araba Reşitmiş