• 17-05-2010, 19:31:15
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Projelerimiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendiniz pompalıyorsunuz,sahilde bir pompacı bulunur yaw Veya azınla pompala
    Kanka bak pompalarken dikkat etmek gerekiyor (:

    yelkenbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında Bir Tane Patlatmıştım Çok Güzel Ürün
  • 17-05-2010, 19:46:47
    #11
    ferhat pompalamak falan bu işin sonu kötüye gidiyor haberin olsun
    Projelerimiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendiniz pompalıyorsunuz,sahilde bir pompacı bulunur yaw Veya azınla pompala
  • 17-05-2010, 19:49:12
    #12
    Bu şişme botlarla bi keresinde açılmıştım denizde.Yaklaşık 1 km açıldıktan sonra bot patlamıştı O Günden beri tövbeliyim,hayırlı satışlar
  • 17-05-2010, 19:51:33
    #13
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanka şişme kısmını görünce, eyval dedim ferat başka sektöre girdi

    Hayırlı satışlar..

    Aynen ****** shop aklıma geldi bir anda.
  • 17-05-2010, 19:51:45
    #14
    Weblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şişme botlarla bi keresinde açılmıştım denizde.Yaklaşık 1 km açıldıktan sonra bot patlamıştı O Günden beri tövbeliyim,hayırlı satışlar
    1km valla ne diyem geçmiş olsun
    Sağolasın...
    kenjori adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ferhat pompalamak falan bu işin sonu kötüye gidiyor haberin olsun
    Kötüye çekmeyin yaw
  • 17-05-2010, 19:53:18
    #15
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanka şişme kısmını görünce, eyval dedim ferat başka sektöre girdi

    Hayırlı satışlar..
    Üstad arkadaşla aynı düşüncelere girdim. içimiz fesatmış kolay gelsin alacaktım bizde varmış bi tane
  • 17-05-2010, 19:57:50
    #16
    Sekoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad arkadaşla aynı düşüncelere girdim. içimiz fesatmış kolay gelsin alacaktım bizde varmış bi tane
    Bir tane daha al köşede durur ne olur ne olmaz diye 40 TL oldu fiyatı...

    Satrançta vardır arkadaşlar sahilde oynarsınız : https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...eti-25-tl.html
  • 17-05-2010, 19:57:54
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    patlarsa nepcaz, flikası varmı?
  • 17-05-2010, 20:00:05
    #18
    gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    patlarsa nepcaz, flikası varmı?
    Patlarsa napcaz, iyi bir soru,bende bilmiyorum Bir yerde patlayan yerini yaparlar herhalde...