Bu şişme botlarla bi keresinde açılmıştım denizde.Yaklaşık 1 km açıldıktan sonra bot patlamıştı

O Günden beri tövbeliyim,hayırlı satışlar
1km

valla ne diyem geçmiş olsun

Sağolasın...
ferhat pompalamak falan bu işin sonu kötüye gidiyor

haberin olsun
Kötüye çekmeyin yaw