Weblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu şişme botlarla bi keresinde açılmıştım denizde.Yaklaşık 1 km açıldıktan sonra bot patlamıştı O Günden beri tövbeliyim,hayırlı satışlar
1km valla ne diyem geçmiş olsun
Sağolasın...
kenjori adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ferhat pompalamak falan bu işin sonu kötüye gidiyor haberin olsun
Kötüye çekmeyin yaw