• 18-05-2010, 13:59:21
    #28
    olcaytd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emin olun o botun zevki o kürekleri çekmektedir. ayrıca kürek fiyatlarına baktım tek oldugu için 20 30 arası. botun fiyatı 50 70 arası.
    Kimsenin zevki tartışılmaz.

    Paşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman ha ben gibi eşeklik edipte bu botun üzerinde oltayla balık tutmaya filan kalkmayın sonra iğne bota batar, dipteki kamışlarda size. Yazık olur gıcır gıcır telefonunuza.

    Yaşamadan bilinmez
    Geçmiş olsun
  • 18-05-2010, 14:10:24
    #29
    Paşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman ha ben gibi eşeklik edipte bu botun üzerinde oltayla balık tutmaya filan kalkmayın sonra iğne bota batar, dipteki kamışlarda size. Yazık olur gıcır gıcır telefonunuza.

    Yaşamadan bilinmez
    +10 Komik , geçmiş olsun iyi satışlar Projelerimiz.
  • 18-05-2010, 16:44:57
    #30
    XeroX_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +10 Komik , geçmiş olsun iyi satışlar Projelerimiz.
    Sağolasın...
  • 18-05-2010, 18:54:36
    #31
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanka şişme kısmını görünce, eyval dedim ferat başka sektöre girdi

    Hayırlı satışlar..
    aynen bende şişme yazısını okuyunca ahanda r10 nereye gidiyor dedim
    hayırlı satışlar
  • 19-05-2010, 01:24:09
    #32
    Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen bende şişme yazısını okuyunca ahanda r10 nereye gidiyor dedim
    hayırlı satışlar
    Sağolasın...