Konu
Satılık Şişme bot
18-05-2010, 14:10:24
#29
XeroX_
Paşa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aman ha ben gibi eşeklik edipte bu botun üzerinde oltayla balık tutmaya filan kalkmayın sonra iğne bota batar, dipteki kamışlarda size. Yazık olur gıcır gıcır telefonunuza.
Yaşamadan bilinmez
+10
Komik , geçmiş olsun iyi satışlar Projelerimiz.