Konu
Satılık Şişme bot
18-05-2010, 18:54:36
#31
Justian0
Yakup adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kanka şişme kısmını görünce, eyval dedim ferat başka sektöre girdi
Hayırlı satışlar..
aynen bende şişme yazısını okuyunca ahanda r10 nereye gidiyor dedim
hayırlı satışlar