Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanka şişme kısmını görünce, eyval dedim ferat başka sektöre girdi

Hayırlı satışlar..
aynen bende şişme yazısını okuyunca ahanda r10 nereye gidiyor dedim
hayırlı satışlar