Konu
Satılık Şişme bot
17-05-2010, 19:49:12
#12
Resul
Bu şişme botlarla bi keresinde açılmıştım denizde.Yaklaşık 1 km açıldıktan sonra bot patlamıştı
O Günden beri tövbeliyim,hayırlı satışlar