Üstad arkadaşla aynı düşüncelere girdim.

içimiz fesatmış kolay gelsin alacaktım bizde varmış bi tane

Bir tane daha al köşede durur ne olur ne olmaz diye

40 TL oldu fiyatı...
Satrançta vardır arkadaşlar sahilde oynarsınız :
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...eti-25-tl.html