Sekoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad arkadaşla aynı düşüncelere girdim. içimiz fesatmış kolay gelsin alacaktım bizde varmış bi tane
Bir tane daha al köşede durur ne olur ne olmaz diye 40 TL oldu fiyatı...

Satrançta vardır arkadaşlar sahilde oynarsınız : https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...eti-25-tl.html