• 22-02-2010, 21:51:47
    #1
    [CENTER]Ayakkabıların Bir Kısmı Kendi Üretimimiz Bir Kısmı İthal Gelmektedir[/B]
    Resimler Kendi Çekimimizdir ve Elinize Gelecek Ürünle Aynıdır

    En İyi Kalite 1. Kalite İşçilik Kendi İmalattan Halka En Uygun Fiyat...

    Ürünler İthal,Orjinal,Yerli İmalat Olarak Değişmektedir

    Üstelik Anlaşmalı Kargo İle Türkiyenin Heryerine Kargo Fiyatı 4,5 TL

    i-Traderi Yüksek olan Üyelere Önce Ürün Sonra Ücret Yapılır


    En Uygun Fiyat Bizde
    Neden Daha Fazla Ödeyesinizki

    Adidas 40 TL














    Adidas Stand Smith & superstar
































    Lacoste 50 TL










    Onutsuka Tiger Sadece 40 TL






















    Puma Roma 50 TL















    Puma Ferrari TR'de zor bulursunuz %100 İthaldir 50 TL








    Puma Basket 50 TL[/CENTER]








    Nike Fileli Modeller Ayak kokusu yapmayan yazın serin olarak giyeceğiniz rahatlıkla bir ürün

    50 TL











    Nike Shox 75 TL


    Nike 40 TL





























    Nike Mercurial 50 TL







    Ürünlerde 36-37-38-39-40-41-42-43-44-45 Numaralar mevcuttur
    Bazı ürünlerde Stok azdır o yüzden numaralarını pm ile sorarsanız sevinirim
    mail: netdm@msn.com
  • 22-02-2010, 22:32:12
    #2
    Resimlerdeki gibi Adidas Adicolorlarda dikiş var mı? Ürünün kalitesi nedir?
  • 22-02-2010, 22:35:00
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    peki neden bu kadar ucuz piyasanın yarısı bile degiş verdiğiniz fiyatlar imitasyon mu yoksa bu ayakkabılar
  • 22-02-2010, 22:36:26
    #4
    Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimlerdeki gibi Adidas Adicolorlarda dikiş var mı? Ürünün kalitesi nedir?
    Resimler alacağınız ürünle aynıdır kendi çekimimizdir. Kalite piyasadaki vietnam,taiwan,tayland ürünleridir
  • 22-02-2010, 22:41:20
    #5
    MuratKARAKAYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki neden bu kadar ucuz piyasanın yarısı bile degiş verdiğiniz fiyatlar imitasyon mu yoksa bu ayakkabılar
    %100 ithal

    Piyasada Fiyatlar çok yüksek. dediğim gibi gg,sahibinden ws sitelerde satılan ürünlerin birçoğu bizden alınıp yüksek fiyatlarda satılmakta
  • 22-02-2010, 23:06:21
    #6
    NetDm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 ithal

    Piyasada Fiyatlar çok yüksek. dediğim gibi gg,sahibinden ws sitelerde satılan ürünlerin birçoğu bizden alınıp yüksek fiyatlarda satılmakta
    hayırlı satışlar şuanda değil ama almayı düşünücem başka modeller gelir ozamana hem inş
  • 23-02-2010, 02:38:21
    #7
    3 Gün Önce Yeni Ayakkabı Aldım
    Güzel Ayakkabılar Gerçekten.Adidas Adicolor Çok Hoş Görunuyor Birkaç Hafta Sonra Belki Sipariş Verebilirim.Hayırlı Satışlar
  • 23-02-2010, 06:30:18
    #8
    Teşekürler arkadaşlar. yeni ayakkabıların resimlerini vakit buldukça yükleyeceğim
  • 23-02-2010, 07:45:02
    #9
    vala ayakkabıları iyi çakmışlar orjinal olup olmadığı pekde anlaşılmıyor fiyatta uygun bizim burada k.altında 45tlden aşağı vermiyorlar hayırlı satışlar