• 23-02-2010, 08:30:00
    #10
    Bu hafta alcam inşallah
  • 23-02-2010, 09:00:36
    #11
    MuhammetUzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vala ayakkabıları iyi çakmışlar orjinal olup olmadığı pekde anlaşılmıyor fiyatta uygun bizim burada k.altında 45tlden aşağı vermiyorlar hayırlı satışlar
    nike ın ayakkabı altındaki nike işaretinden ve converse in arkasındaki all star yazısından anlaşılıyor

    Hayırlı satışlar dostum yinede güzel yapmışlar ama.
  • 23-02-2010, 09:44:42
    #12
    Git
    Üyeliği durduruldu
    Hocam en üstteki kahvenin altındaki 2.siradaki Converse deri mi:=) Hakiki olup olmadiğini sormuyorum suni bile olsa deri mi.
  • 23-02-2010, 10:55:56
    #13
    Alacak arkadaşlar Bana pm yoluyla ulaşabilirler.

    çakma/orjinal konusuna gelince
    Çakmalar Türkiyede üretiliyor onu biliyorum fiyatlarıda çok çok ucuz
    Fakat en fazla 1 hafta dayanır.

    Bu Ürünler Çakma Değil Herkes Bunu Anlasın..!
    Ayakkabılar %100 ithaldir Suriye'ye vizesiz giriş artık yapıldığı için oradan getirtiliyor
    Ayakkabılarda Madein Vietnam Yazıyor.
  • 23-02-2010, 12:07:19
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Hocam r10'da hiç alışverişiniz olmamış herhalde trade 0 , önce ayakkabı teslimatı ondan sonra ödemeyi kabul ederseniz sipariş vereceğim 1 adet converse all star.

    Kargo ücreti ne kadara gelir Aydın/Kuşadasına onuda söylermisiniz.

    Bu modelden mevcutmu
    http://lh5.ggpht.com/_cB6DDry7xlE/S4...0/P2210208.JPG
  • 23-02-2010, 15:18:10
    #15


    bu model hoşuma gitti fakat tradeniz 0 .. Alış-veriş yapan arklar yazarsa sevinirim..
  • 23-02-2010, 16:29:20
    #16
    NiZZo_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam r10'da hiç alışverişiniz olmamış herhalde trade 0 , önce ayakkabı teslimatı ondan sonra ödemeyi kabul ederseniz sipariş vereceğim 1 adet converse all star.

    Kargo ücreti ne kadara gelir Aydın/Kuşadasına onuda söylermisiniz.

    Bu modelden mevcutmu
    http://lh5.ggpht.com/_cB6DDry7xlE/S4...0/P2210208.JPG
    Ön Ödeme Olmadan Sipariş Veremiyorum.
    Trader Konusunda Güvenmeyen Arkadaşlara Sahibinden.com üzerinden e-ticaret sistemiyle alışveriş yapabiliriz
  • 23-02-2010, 16:39:00
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Resim mi yok? Ben mi göremiyorum yoksa ?
  • 23-02-2010, 17:47:22
    #18
    KATILSANA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resim mi yok? Ben mi göremiyorum yoksa ?
    Resimler Gözüküyor.

    Bu arada Birsürü pm alıyorum.
    ayakkabılar konusunda alacak kişileri bilgilensin:
    Ayakkabılar İthaldir çakma vs. kesinlikle değildir. Converse ALL STAR Orjinal kutusunda ve üzerinde madein vietnam etiketi vardır.
    neden bu kadar ucuz fiyata diye soranlar:
    piyasada ithal ayakkabı fiyatları çok pahalı

    Benim Buradaki Amaç Ben siteden Toptan alıp perakende satıyorum.
    Hemde İş Arayanlar için iyi bir fırsat birçok kişi benden alıp gg,Sahibinden ws. sitelerde 50-60 TL'ye Satıyorlar.

    Sizde Alıp giyermisiniz daha pahalıya e-ticaret sitelerindemi satarsınız orası size kalmış...