Marka Ayakkabılar...
418
●41.250
- 23-02-2010, 09:00:36nike ın ayakkabı altındaki nike işaretinden ve converse in arkasındaki all star yazısından anlaşılıyorMuhammetUzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı satışlar dostum yinede güzel yapmışlar ama. - 23-02-2010, 10:55:56Alacak arkadaşlar Bana pm yoluyla ulaşabilirler.
çakma/orjinal konusuna gelince
Çakmalar Türkiyede üretiliyor onu biliyorum fiyatlarıda çok çok ucuz
Fakat en fazla 1 hafta dayanır.
Bu Ürünler Çakma Değil Herkes Bunu Anlasın..!
Ayakkabılar %100 ithaldir Suriye'ye vizesiz giriş artık yapıldığı için oradan getirtiliyor
Ayakkabılarda Madein Vietnam Yazıyor. - 23-02-2010, 12:07:19Eposta Aktivasyonu GerekmekteHocam r10'da hiç alışverişiniz olmamış herhalde trade 0 , önce ayakkabı teslimatı ondan sonra ödemeyi kabul ederseniz sipariş vereceğim 1 adet converse all star.
Kargo ücreti ne kadara gelir Aydın/Kuşadasına onuda söylermisiniz.
Bu modelden mevcutmu
http://lh5.ggpht.com/_cB6DDry7xlE/S4...0/P2210208.JPG - 23-02-2010, 15:18:10

bu model hoşuma gitti fakat tradeniz 0 .. Alış-veriş yapan arklar yazarsa sevinirim.. - 23-02-2010, 16:29:20Ön Ödeme Olmadan Sipariş Veremiyorum.NiZZo_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trader Konusunda Güvenmeyen Arkadaşlara Sahibinden.com üzerinden e-ticaret sistemiyle alışveriş yapabiliriz - 23-02-2010, 17:47:22Resimler Gözüküyor.KATILSANA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada Birsürü pm alıyorum.
ayakkabılar konusunda alacak kişileri bilgilensin:
Ayakkabılar İthaldir çakma vs. kesinlikle değildir. Converse ALL STAR Orjinal kutusunda ve üzerinde madein vietnam etiketi vardır.
neden bu kadar ucuz fiyata diye soranlar:
piyasada ithal ayakkabı fiyatları çok pahalı
Benim Buradaki Amaç Ben siteden Toptan alıp perakende satıyorum.
Hemde İş Arayanlar için iyi bir fırsat birçok kişi benden alıp gg,Sahibinden ws. sitelerde 50-60 TL'ye Satıyorlar.
Sizde Alıp giyermisiniz daha pahalıya e-ticaret sitelerindemi satarsınız orası size kalmış...
orjinal olup olmadığı pekde anlaşılmıyor fiyatta uygun bizim burada k.altında 45tlden aşağı vermiyorlar hayırlı satışlar 