Bu ayakkabılar yurtdışında 3-4 $'a mal edilmekte arkadaşlar. Fiyatlarını satıcılar belirlemekte. Kimi mağazalar % 100 kar koyuyor, kimi mağazalar ise % 10 kar koyuyor.. Aynı ayakkabıya Nike yetkili mağazası Samurayspor'da 150 TL, YKM'de 120 TL istiyorlardı. Satıcı dükkanın isim kalitesine göre değişiyor yani.
Mesela eskiden LCW'de 50-60 TL'den aşağı t-shirt yoktu. Krizden sonra t-shirt'ler 10 TL'ye düştü. Zarar mı ediyorlar sanki. Yine kar ediyorlar. Eskiden çok kazanıyorlardı, şimdi az kazanıyorlar. Ama yine de kazanıyorlar.
Nike TN var mı elinizde ?