• 24-02-2010, 20:12:07
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Bu ayakkabılar yurtdışında 3-4 $'a mal edilmekte arkadaşlar. Fiyatlarını satıcılar belirlemekte. Kimi mağazalar % 100 kar koyuyor, kimi mağazalar ise % 10 kar koyuyor.. Aynı ayakkabıya Nike yetkili mağazası Samurayspor'da 150 TL, YKM'de 120 TL istiyorlardı. Satıcı dükkanın isim kalitesine göre değişiyor yani.

    Mesela eskiden LCW'de 50-60 TL'den aşağı t-shirt yoktu. Krizden sonra t-shirt'ler 10 TL'ye düştü. Zarar mı ediyorlar sanki. Yine kar ediyorlar. Eskiden çok kazanıyorlardı, şimdi az kazanıyorlar. Ama yine de kazanıyorlar.

    Nike TN var mı elinizde ?
  • 24-02-2010, 21:15:48
    #29
    noktaxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önce ürün sonra ayakkabı sonra gene ürün olucaktı hocam yanlış olmuş
    Bir anlık dalgınlık..

    Orjinal falansa aklıma yatarsa geri göndermem tabi giyerim.
  • 24-02-2010, 21:19:04
    #30
    hocam resimdeki kramponlarda mı 40 tl ?
  • 24-02-2010, 21:25:16
    #31
    Ayakkabılar guzel ve fiyatlarda uygun ama Sitede gecen aşağıda ifade hiç hoşuma gitmedi. Marka giymek niye ayrıcalık olsunki ? Bugun marka giyen insan benden daha çokmu insan ?
    "Genç Olmak Ayrıcalıktır... Marka Giymek Ayrıcalıktır... Marka Giyim İçin: www.gaziantepayakkabi.com"
  • 24-02-2010, 22:27:18
    #32
    yani satığınız ürün herhangi bir adidas mağazasındakilerle aynı mı ? alan arkadaslarda fikirlerini paylaşırsalar sevinirim saygılar.
  • 24-02-2010, 22:38:17
    #33
    başka çeşit var mı siteye de baktım fazla bir çeşit bulamadım. converse'in bej renklisinden var mı? 1 adidas/nike, 1 converse almayı düşünüyorum
  • 24-02-2010, 22:38:29
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani satığınız ürün herhangi bir adidas mağazasındakilerle aynı mı ? alan arkadaslarda fikirlerini paylaşırsalar sevinirim saygılar.
    Evet bu sorunun cevabini verirseniz bende düşünüyorum almayi.
  • 25-02-2010, 08:39:16
    #35
    Üyeliği durduruldu
    pm attım dönüş bekliyorum.
  • 25-02-2010, 09:16:58
    #36
    gg üzerinden taksitli satış imkanı sunarsan alabilirim. pm bekliyorum.