KATILSANA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resim mi yok? Ben mi göremiyorum yoksa ?
Resimler Gözüküyor.

Bu arada Birsürü pm alıyorum.
ayakkabılar konusunda alacak kişileri bilgilensin:
Ayakkabılar İthaldir çakma vs. kesinlikle değildir. Converse ALL STAR Orjinal kutusunda ve üzerinde madein vietnam etiketi vardır.
neden bu kadar ucuz fiyata diye soranlar:
piyasada ithal ayakkabı fiyatları çok pahalı

Benim Buradaki Amaç Ben siteden Toptan alıp perakende satıyorum.
Hemde İş Arayanlar için iyi bir fırsat birçok kişi benden alıp gg,Sahibinden ws. sitelerde 50-60 TL'ye Satıyorlar.

Sizde Alıp giyermisiniz daha pahalıya e-ticaret sitelerindemi satarsınız orası size kalmış...