NetDm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%100 ithal

Piyasada Fiyatlar çok yüksek. dediğim gibi gg,sahibinden ws sitelerde satılan ürünlerin birçoğu bizden alınıp yüksek fiyatlarda satılmakta
hayırlı satışlar şuanda değil ama almayı düşünücem başka modeller gelir ozamana hem inş