MuratKARAKAYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki neden bu kadar ucuz piyasanın yarısı bile degiş verdiğiniz fiyatlar imitasyon mu yoksa bu ayakkabılar
%100 ithal

Piyasada Fiyatlar çok yüksek. dediğim gibi gg,sahibinden ws sitelerde satılan ürünlerin birçoğu bizden alınıp yüksek fiyatlarda satılmakta