• 12-09-2010, 23:39:01
    #10
    35 TL ye gönderirim ancak kargoda sana ait
  • 12-09-2010, 23:44:15
    #11
    20 ye anlaşalım. Zaten pek ihtiyacım yok şuan.
  • 13-09-2010, 01:12:24
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ByTaRiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    35 TL ye gönderirim ancak kargoda sana ait
    Kaç tl yüklü içerisinde/tl yüklümü? biraz çıkarcılığa kaçmıyormu bu
  • 19-09-2010, 18:55:28
    #13
    T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 ye anlaşalım. Zaten pek ihtiyacım yok şuan.
    normal sıfır hat alışın zaten 28 tl içerisinde 5tl var ancak 43 tl lik olanı istersen ondada 20 tl yüklü sonuçta acık hat göndercem sana
  • 19-09-2010, 21:01:33
    #14
    Konuyu dağıtmadan bir soru sormak istedim kusura bakmayın. Koskoca Bursa, Osmangazi'de (koskoca mı bilmiyorum ama bölgenin ismini çok duyuyorum) avea hat mı yok? Neden "açık" hat? Gerçekten çok merak ettim, ondan soruyorum.
  • 19-09-2010, 21:42:21
    #15
    Kurumsal Üye
    Yeni hat 25 TL zaten, sıfır hat alın başınız ağrımasın. Bizim bayide haftada en az 3 müşteri sim kartını kaybediyor ve hat başkasının üzerine olduğu için çıkartamıyor.
  • 20-09-2010, 16:15:23
    #16
    Maximo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu dağıtmadan bir soru sormak istedim kusura bakmayın. Koskoca Bursa, Osmangazi'de (koskoca mı bilmiyorum ama bölgenin ismini çok duyuyorum) avea hat mı yok? Neden "açık" hat? Gerçekten çok merak ettim, ondan soruyorum.
    Fazla merak iyi değildir hocam. Siz devam edin. Çoktan aldım ben hattı. Konu tarihine bakın.
  • 20-09-2010, 16:31:58
    #17
    T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazla merak iyi değildir hocam. Siz devam edin. Çoktan aldım ben hattı. Konu tarihine bakın.
    Bu nasıl bir tavır ve konuşma stilidir? Size kim bu şekilde burada konuşma hakkını veriyor gerçekten merak ediyorum. Gayet düzgün ve nazikçe bir soru sordum verdiğiniz yanıtın ağırlığının farkında değilsiniz galiba? Konuyu kategorinin 75. sayfasından bulupta mesaj atmadım. Son mesaj tarihine bakarsanız konu hakkında hala görüşülüyor demek. Gerçekten de merak ettiğim için bir soru sordum, böyle bir cevap alacağımı bile tahmin etmiyordum. Yazık, biraz kendinize gelin!
  • 20-09-2010, 16:50:15
    #18
    Maximo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl bir tavır ve konuşma stilidir? Size kim bu şekilde burada konuşma hakkını veriyor gerçekten merak ediyorum. Gayet düzgün ve nazikçe bir soru sordum verdiğiniz yanıtın ağırlığının farkında değilsiniz galiba? Konuyu kategorinin 75. sayfasından bulupta mesaj atmadım. Son mesaj tarihine bakarsanız konu hakkında hala görüşülüyor demek. Gerçekten de merak ettiğim için bir soru sordum, böyle bir cevap alacağımı bile tahmin etmiyordum. Yazık, biraz kendinize gelin!
    Bende güzelce cevap verdim. Sizene? diyebilirdim. Öyle daha mı iyi olurdu. Aynı fikri mi uygulayacaksınız? Özelden alabilirdim soruyu. Madem çok duyuyorsunuz tabi koskoca olacak.Osmangazi'de hat bulmak kolay ama ben açık istiyordum. Aldım zaten gerek kalmadı.