Açık hat arıyorum (Avea)
21
●7.199
- 13-09-2010, 01:12:24Üyeliği durdurulduKaç tl yüklü içerisinde/tl yüklümü? biraz çıkarcılığa kaçmıyormu buByTaRiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2010, 18:55:28normal sıfır hat alışın zaten 28 tl içerisinde 5tl var ancak 43 tl lik olanı istersen ondada 20 tl yüklü sonuçta acık hat göndercem sanaT1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2010, 16:15:23Fazla merak iyi değildir hocam. Siz devam edin. Çoktan aldım ben hattı. Konu tarihine bakın.Maximo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2010, 16:31:58Bu nasıl bir tavır ve konuşma stilidir? Size kim bu şekilde burada konuşma hakkını veriyor gerçekten merak ediyorum. Gayet düzgün ve nazikçe bir soru sordum verdiğiniz yanıtın ağırlığının farkında değilsiniz galiba? Konuyu kategorinin 75. sayfasından bulupta mesaj atmadım. Son mesaj tarihine bakarsanız konu hakkında hala görüşülüyor demek. Gerçekten de merak ettiğim için bir soru sordum, böyle bir cevap alacağımı bile tahmin etmiyordum. Yazık, biraz kendinize gelin!T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2010, 16:50:15Bende güzelce cevap verdim. Sizene? diyebilirdim. Öyle daha mı iyi olurdu. Aynı fikri mi uygulayacaksınız? Özelden alabilirdim soruyu. Madem çok duyuyorsunuz tabi koskoca olacak.Osmangazi'de hat bulmak kolay ama ben açık istiyordum. Aldım zaten gerek kalmadı.Maximo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle