Fazla merak iyi değildir hocam. Siz devam edin. Çoktan aldım ben hattı. Konu tarihine bakın.
Bu nasıl bir tavır ve konuşma stilidir? Size kim bu şekilde burada konuşma hakkını veriyor gerçekten merak ediyorum. Gayet düzgün ve nazikçe bir soru sordum verdiğiniz yanıtın ağırlığının farkında değilsiniz galiba? Konuyu kategorinin 75. sayfasından bulupta mesaj atmadım. Son mesaj tarihine bakarsanız konu hakkında hala görüşülüyor demek. Gerçekten de merak ettiğim için bir soru sordum, böyle bir cevap alacağımı bile tahmin etmiyordum. Yazık, biraz kendinize gelin!