Bu nasıl bir tavır ve konuşma stilidir? Size kim bu şekilde burada konuşma hakkını veriyor gerçekten merak ediyorum. Gayet düzgün ve nazikçe bir soru sordum verdiğiniz yanıtın ağırlığının farkında değilsiniz galiba? Konuyu kategorinin 75. sayfasından bulupta mesaj atmadım. Son mesaj tarihine bakarsanız konu hakkında hala görüşülüyor demek. Gerçekten de merak ettiğim için bir soru sordum, böyle bir cevap alacağımı bile tahmin etmiyordum. Yazık, biraz kendinize gelin!
Bende güzelce cevap verdim. Sizene? diyebilirdim. Öyle daha mı iyi olurdu. Aynı fikri mi uygulayacaksınız? Özelden alabilirdim soruyu. Madem çok duyuyorsunuz tabi koskoca olacak.Osmangazi'de hat bulmak kolay ama ben açık istiyordum. Aldım zaten gerek kalmadı.