Konuyu dağıtmadan bir soru sormak istedim kusura bakmayın. Koskoca Bursa, Osmangazi'de (koskoca mı bilmiyorum ama bölgenin ismini çok duyuyorum) avea hat mı yok? Neden "açık" hat? Gerçekten çok merak ettim, ondan soruyorum.
Fazla merak iyi değildir hocam. Siz devam edin. Çoktan aldım ben hattı. Konu tarihine bakın.