• 30-01-2010, 12:07:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Avea açık hat arıyorum. 3g jet aldım onda kullanıcam.Satan arkadaşlar konu altından veya pm ile ulaşabilirler.

    İyi günler.
  • 30-01-2010, 14:55:58
    #2
    Yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı ?
  • 30-01-2010, 15:11:05
    #3
    hocam bursada osmangazide bütün telefonculara sordum herkes yok diyor olanda vermiyor zaten.kendi veya bi büyüğünüzün üstüne actırın bence bnde öyle yapıcam ama varsa açık alabilirim
  • 30-01-2010, 15:17:18
    #4
    Evet osmangazide kimse vermiyor. Jet'de kullanıcam hattı.

    güncel..
  • 30-01-2010, 15:29:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Burada satılıyor ama 20 TL'ydi hatırladığım kadarıyla en son. İsterseniz alıp gönderebilirim, ama uzun sürer.
  • 30-01-2010, 16:26:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bende 1 tane avea hattı var ne kadar alırsınız .?
  • 30-01-2010, 16:58:32
    #7
    Dtractus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada satılıyor ama 20 TL'ydi hatırladığım kadarıyla en son. İsterseniz alıp gönderebilirim, ama uzun sürer.
    bulamazsam sizinle irtibata geçerim,teşekkürler.

    Kaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 1 tane avea hattı var ne kadar alırsınız .?
    ö.m yolladım.
  • 30-01-2010, 23:29:30
    #8
    açık hat alma . sen iyi niyetle alabilirsin ama sonradan başım ağrıyabilir. sana verilen hat önceden sakat bi durumda kullanılmış olabilir. yada hattın sahibi dilekçe yazarak üzerindeki hatları kapattırabilir. nerden biliyorum ? açık hat ile ilgili bir sürü suç duyurusu var dosya var önümde
  • 31-01-2010, 00:14:46
    #9
    badmast3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açık hat alma . sen iyi niyetle alabilirsin ama sonradan başım ağrıyabilir. sana verilen hat önceden sakat bi durumda kullanılmış olabilir. yada hattın sahibi dilekçe yazarak üzerindeki hatları kapattırabilir. nerden biliyorum ? açık hat ile ilgili bir sürü suç duyurusu var dosya var önümde
    Hm..
    Aslında sizde haksız değilsiniz daha öncede kullanılmış olabilir. Bilgilendirdiğin iyi oldu birde ben avea jette kullanıcam daha rahat başım ağrır o zamanda
    Pazartesi günü telefoncuları gezip sıfır bir hat bakıcam. Teşekkürler..