Merhaba arkadaşlar.
Avea açık hat arıyorum. 3g jet aldım onda kullanıcam.Satan arkadaşlar konu altından veya pm ile ulaşabilirler.
İyi günler.
Açık hat arıyorum (Avea)
21
●7.199
- 30-01-2010, 16:58:32bulamazsam sizinle irtibata geçerim,teşekkürler.Dtractus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ö.m yolladım.Kaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-01-2010, 23:29:30açık hat alma . sen iyi niyetle alabilirsin ama sonradan başım ağrıyabilir. sana verilen hat önceden sakat bi durumda kullanılmış olabilir. yada hattın sahibi dilekçe yazarak üzerindeki hatları kapattırabilir. nerden biliyorum ? açık hat ile ilgili bir sürü suç duyurusu var dosya var önümde
- 31-01-2010, 00:14:46Hm..badmast3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında sizde haksız değilsiniz daha öncede kullanılmış olabilir. Bilgilendirdiğin iyi oldu birde ben avea jette kullanıcam daha rahat başım ağrır o zamanda
Pazartesi günü telefoncuları gezip sıfır bir hat bakıcam. Teşekkürler..
