satılık n70 - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
satılık n70
23
●
1.876
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
satılık n70
1
2
3
07-11-2009, 11:40:27
#10
1Altay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hocam valla senın dedıgın olmadı telefoncuya verdım versıonmu programmı ne attı zaten telefonu 5800 aldıgım ıcın satıyorum yoksa kenarda durur 2.hat olarak kullanırım
07-11-2009, 11:41:49
#11
PuLeRi
Altay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam valla senın dedıgın olmadı telefoncuya verdım versıonmu programmı ne attı zaten telefonu 5800 aldıgım ıcın satıyorum yoksa kenarda durur 2.hat olarak kullanırım
son fiat?
07-11-2009, 11:43:20
#12
XoX
Üyeliği durduruldu
istediğiniz fiyat nedir hocam
07-11-2009, 11:44:50
#13
SilentNight
hocam fiyatı söylrseniz sevinirm?
07-11-2009, 11:45:55
#14
1Altay
arkadaslar fıyat olarak sızın teklıflerınızı beklıyorum
07-11-2009, 11:46:41
#15
PuLeRi
önce mal itraderinden dolayı sonra ücret 95tl
07-11-2009, 14:20:13
#16
macchess
GG üzerinden 120 lira veriyorum sana 110 kalıyor; ancak donanımsal herhangi bir sorunu yoksa uygunsa üyeliğimi pm atayım özel satış aç, hemen halledelim.
07-11-2009, 22:01:41
#17
1Altay
p.m attım hocam donanımsal hıc bır sorunu yoktur. hocam
07-11-2009, 22:06:13
#18
slacker
Alacak arkadaşlara not: 3 yıldır kullanıyorum n70 hiç bi şeyden mahrum bırakmadı beni özellikleri çok iyi olan bi telefon. Tavsiye ederim.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler