• 07-11-2009, 11:40:27
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam valla senın dedıgın olmadı telefoncuya verdım versıonmu programmı ne attı zaten telefonu 5800 aldıgım ıcın satıyorum yoksa kenarda durur 2.hat olarak kullanırım
  • 07-11-2009, 11:41:49
    #11
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam valla senın dedıgın olmadı telefoncuya verdım versıonmu programmı ne attı zaten telefonu 5800 aldıgım ıcın satıyorum yoksa kenarda durur 2.hat olarak kullanırım
    son fiat?
  • 07-11-2009, 11:43:20
    #12
    XoX
    Üyeliği durduruldu
    istediğiniz fiyat nedir hocam
  • 07-11-2009, 11:44:50
    #13
    hocam fiyatı söylrseniz sevinirm?
  • 07-11-2009, 11:45:55
    #14
    arkadaslar fıyat olarak sızın teklıflerınızı beklıyorum
  • 07-11-2009, 11:46:41
    #15
    önce mal itraderinden dolayı sonra ücret 95tl
  • 07-11-2009, 14:20:13
    #16
    GG üzerinden 120 lira veriyorum sana 110 kalıyor; ancak donanımsal herhangi bir sorunu yoksa uygunsa üyeliğimi pm atayım özel satış aç, hemen halledelim.
  • 07-11-2009, 22:01:41
    #17
    p.m attım hocam donanımsal hıc bır sorunu yoktur. hocam
  • 07-11-2009, 22:06:13
    #18
    Alacak arkadaşlara not: 3 yıldır kullanıyorum n70 hiç bi şeyden mahrum bırakmadı beni özellikleri çok iyi olan bi telefon. Tavsiye ederim.