Konu
satılık n70
07-11-2009, 11:40:27
#10
1Altay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hocam valla senın dedıgın olmadı telefoncuya verdım versıonmu programmı ne attı zaten telefonu 5800 aldıgım ıcın satıyorum yoksa kenarda durur 2.hat olarak kullanırım