• 06-11-2009, 23:29:52
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    telefonun kabını 3gun once degiştirdim. sıfır kap taktırdım telefonun hic bir masrafı yoktur tertemizdir. suan telefonu satmayı dusunuyorum.her sorunuza yardımcı olabılırım arkadaslar

    alt fıyat 90tldır en az 90tlye verıcem telefon gordugunuz gıbı tertemızdır.

    Fiyatları sizden beklemekteyim lutfen ucuza kapatmaya calısmayın telefonu goruyosunuz




  • 06-11-2009, 23:35:27
    #2
    SilentNight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında temizliğine inandıgım n70 e 150 bile veririm ama.. alıp görmeden , incelemeden bişi diyemem
    telefonun kabını 3gun once degıstırdım hocam telefona muzık yuklerken ufak bi sorun oldu oda telefon acılmadan halledıldı bugun
  • 07-11-2009, 10:08:22
    #3
    resim varmı ? konuda göremedim ben.
  • 07-11-2009, 11:08:08
    #4
    resim ekledim hocam bunları kabını degıstırdıgım gun cekmıstık yukledım
  • 07-11-2009, 11:22:30
    #5
    tam ihtiyacım olan telefon keşke param olsa
    hayırlı satışlar
  • 07-11-2009, 11:29:31
    #6
    Fiyatı Pm Alabilirmiyim.
  • 07-11-2009, 11:32:48
    #7
    Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam ihtiyacım olan telefon keşke param olsa
    hayırlı satışlar
    tesekkurler
  • 07-11-2009, 11:36:10
    #8
    makul fiyata iyi bir telefon arayanlar için güzel bir telefon
  • 07-11-2009, 11:38:49
    #9
    sayemde düzelttin yap bi şey de alayım şunu.

    yada şununla değişir misin üstüne ne verirsin

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...hat-3-2mp.html