Konu
satılık n70
07-11-2009, 22:06:13
#18
slacker
Alacak arkadaşlara not: 3 yıldır kullanıyorum n70 hiç bi şeyden mahrum bırakmadı beni özellikleri çok iyi olan bi telefon. Tavsiye ederim.