Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam valla senın dedıgın olmadı telefoncuya verdım versıonmu programmı ne attı zaten telefonu 5800 aldıgım ıcın satıyorum yoksa kenarda durur 2.hat olarak kullanırım
son fiat?