Konu
satılık n70
07-11-2009, 11:41:49
#11
PuLeRi
Altay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam valla senın dedıgın olmadı telefoncuya verdım versıonmu programmı ne attı zaten telefonu 5800 aldıgım ıcın satıyorum yoksa kenarda durur 2.hat olarak kullanırım
son fiat?