açıkçası merak ettim. bütün takımların (herhangi bir uzantıda) domainleri sizdemi yani?
bana 3 büyüklerin domain ad ve uzantılarını yazabilmeniz mümkün mü acaba?
TARAFTARLARA e-MAİL ve MSN
54
●3.075
- 31-03-2009, 16:52:50Üyeliği durdurulduHocam avrupa takımları oluyorsa bende burak@realmadrid.com 'u alayım
- 31-03-2009, 18:08:54Arkadaşlarıma elimden geldiğince PM ile cevap yollamaya çalıştım.
Son mesajlarda soran forum arkadaşlarıma cevaben;
Yabancı takım mailleri dağıtamıyoruz.
oMrOgZhN arkadaşıma cevaben;
Yukarıdaki mesajımda saydığım klüplerimizden ise istediğiniz mailler 5 değil 500 tanede verebilirim, ama domain istemiyorum. 1 TL yeter..
- 31-03-2009, 18:16:38Üyeliği durduruldu[QUOTE=Sporweb;1058406740]Arkadaşlarıma elimden geldiğince PM ile cevap yollamaya çalıştım.
Son mesajlarda soran forum arkadaşlarıma cevaben;
Yabancı takım maillHocam ptt ile gonderme imkanim war. Pttye o kadar para icin gitsem adam sover. Zaten ( tl para yatirma ucreti var
neyse hocam biz alamayiz bu gidisle. fakat banner reklamini sitemde bir ay yaynlayabilrm
- 31-03-2009, 18:16:44
- 31-03-2009, 18:20:26[quote=oMrOgZhN;1058406788]Haklısınız arkadaşım, bankalar internet havalesini çok ucuza yapıyorlar, örneğin boluspor mailini 2 yıllık olarak yukarıda yazan Silver üye arkadaşa açtık. 2 TL yollayıverdi, dediğinden 5 dakika sonra hesaba geldi.Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
scrol: Galatasaray olarak mail uzantısını size PM ile atıyorum. Beğenirseniz kaç yıllık istiyorsanız X 1 TL şeklinde havalenizi yapmak için bana banka bilgisi sorunuz.
Teşekkürler arkadaşlar ilgileriniz için, çalışabilsekte çalışamasakta. Gönül isterki her maili karşılayabilelim ama olmuyor işte.