• 31-03-2009, 14:56:16
    #10
    açıkçası merak ettim. bütün takımların (herhangi bir uzantıda) domainleri sizdemi yani?
    bana 3 büyüklerin domain ad ve uzantılarını yazabilmeniz mümkün mü acaba?
  • 31-03-2009, 15:03:37
    #11
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    erdem @ chelseafc.com ne kadar diyorsun hemen alayım.
  • 31-03-2009, 15:15:15
    #12
    soul @ realmadrid.com olabiliyomu ?
  • 31-03-2009, 16:52:50
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Hocam avrupa takımları oluyorsa bende burak@realmadrid.com 'u alayım
  • 31-03-2009, 16:58:50
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bunu nasi yapiyorsun. eger kabul edersen 5 mail karsiligi bi domain verebilirim
  • 31-03-2009, 18:08:54
    #15
    Arkadaşlarıma elimden geldiğince PM ile cevap yollamaya çalıştım.

    Son mesajlarda soran forum arkadaşlarıma cevaben;
    Yabancı takım mailleri dağıtamıyoruz.

    oMrOgZhN arkadaşıma cevaben;
    Yukarıdaki mesajımda saydığım klüplerimizden ise istediğiniz mailler 5 değil 500 tanede verebilirim, ama domain istemiyorum. 1 TL yeter..
  • 31-03-2009, 18:16:38
    #16
    Üyeliği durduruldu
    [QUOTE=Sporweb;1058406740]Arkadaşlarıma elimden geldiğince PM ile cevap yollamaya çalıştım.
    Son mesajlarda soran forum arkadaşlarıma cevaben;
    Yabancı takım maillHocam ptt ile gonderme imkanim war. Pttye o kadar para icin gitsem adam sover. Zaten ( tl para yatirma ucreti var neyse hocam biz alamayiz bu gidisle. fakat banner reklamini sitemde bir ay yaynlayabilrm
  • 31-03-2009, 18:16:44
    #17
    galatasaray olarak bir mail istesem uzantısı ne olacak

    bilmemne@galatasaray.com mu ?
  • 31-03-2009, 18:20:26
    #18
    [quote=oMrOgZhN;1058406788]
    Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlarıma elimden geldiğince PM ile cevap yollamaya çalıştım.
    Son mesajlarda soran forum arkadaşlarıma cevaben;
    Yabancı takım maillHocam ptt ile gonderme imkanim war. Pttye o kadar para icin gitsem adam sover. Zaten ( tl para yatirma ucreti var neyse hocam biz alamayiz bu gidisle. fakat banner reklamini sitemde bir ay yaynlayabilrm
    Haklısınız arkadaşım, bankalar internet havalesini çok ucuza yapıyorlar, örneğin boluspor mailini 2 yıllık olarak yukarıda yazan Silver üye arkadaşa açtık. 2 TL yollayıverdi, dediğinden 5 dakika sonra hesaba geldi.

    scrol: Galatasaray olarak mail uzantısını size PM ile atıyorum. Beğenirseniz kaç yıllık istiyorsanız X 1 TL şeklinde havalenizi yapmak için bana banka bilgisi sorunuz.

    Teşekkürler arkadaşlar ilgileriniz için, çalışabilsekte çalışamasakta. Gönül isterki her maili karşılayabilelim ama olmuyor işte.