[quote=oMrOgZhN;1058406788]
Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlarıma elimden geldiğince PM ile cevap yollamaya çalıştım.
Son mesajlarda soran forum arkadaşlarıma cevaben;
Yabancı takım maillHocam ptt ile gonderme imkanim war. Pttye o kadar para icin gitsem adam sover. Zaten ( tl para yatirma ucreti var neyse hocam biz alamayiz bu gidisle. fakat banner reklamini sitemde bir ay yaynlayabilrm
Haklısınız arkadaşım, bankalar internet havalesini çok ucuza yapıyorlar, örneğin boluspor mailini 2 yıllık olarak yukarıda yazan Silver üye arkadaşa açtık. 2 TL yollayıverdi, dediğinden 5 dakika sonra hesaba geldi.

scrol: Galatasaray olarak mail uzantısını size PM ile atıyorum. Beğenirseniz kaç yıllık istiyorsanız X 1 TL şeklinde havalenizi yapmak için bana banka bilgisi sorunuz.

Teşekkürler arkadaşlar ilgileriniz için, çalışabilsekte çalışamasakta. Gönül isterki her maili karşılayabilelim ama olmuyor işte.