TARAFTARLARA e-MAİL ve MSN
54
●3.075
- 31-03-2009, 20:47:36BEnim sağladığım mailleri 7 yıldır kullanan sporseverler var arkadaşım.oMrOgZhN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de , zaten yıllık 1 TL ödüyorsunuz, 10 yıllık almayın, 1 veya 2 yıllık alın, deneyin, memnun kaldıkça uzatırsınız.
- 31-03-2009, 20:48:49Özel mesajlarda kaçırmışımdır kusura bakmayın forum dostu. Bakıp cevaplıyorum.Max!daTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle