• 31-03-2009, 18:23:18
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Garantisi olsa kapanmicaginin. 10 yil sonra seni bulamazsam
  • 31-03-2009, 18:36:15
    #20
    hocam pm atmıştım cevap alamadım ?
  • 31-03-2009, 20:47:36
    #21
    oMrOgZhN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garantisi olsa kapanmicaginin. 10 yil sonra seni bulamazsam
    BEnim sağladığım mailleri 7 yıldır kullanan sporseverler var arkadaşım.

    Bir de , zaten yıllık 1 TL ödüyorsunuz, 10 yıllık almayın, 1 veya 2 yıllık alın, deneyin, memnun kaldıkça uzatırsınız.
  • 31-03-2009, 20:48:49
    #22
    Max!daTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam pm atmıştım cevap alamadım ?
    Özel mesajlarda kaçırmışımdır kusura bakmayın forum dostu. Bakıp cevaplıyorum.
  • 01-04-2009, 07:09:10
    #23
    Üyeliği durduruldu
    fenerbahce ile mail varsada atabilirmisin, neler var.
  • 01-04-2009, 08:45:23
    #24
    Özel mesajlar atıldı arkadaşlar.
  • 01-04-2009, 10:47:33
    #25
    Üyeliği durduruldu
    bana gelmedi hocam.
  • 01-04-2009, 20:57:15
    #26
    Üyeliği durduruldu
    sporweb bi kac kez pm attim.cevaplamadin hocam, seni bekliyorum
  • 02-04-2009, 12:41:38
    #27
    Cevap yazdım, inbox ve özel mesaj ayarlarınıza bir bakın isterseniz forum dostu.