Konu
TARAFTARLARA e-MAİL ve MSN
31-03-2009, 20:48:49
#22
Sporweb
Max!daTa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam pm atmıştım cevap alamadım ?
Özel mesajlarda kaçırmışımdır kusura bakmayın forum dostu. Bakıp cevaplıyorum.