oMrOgZhN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garantisi olsa kapanmicaginin. 10 yil sonra seni bulamazsam
BEnim sağladığım mailleri 7 yıldır kullanan sporseverler var arkadaşım.

Bir de , zaten yıllık 1 TL ödüyorsunuz, 10 yıllık almayın, 1 veya 2 yıllık alın, deneyin, memnun kaldıkça uzatırsınız.