[QUOTE=Sporweb;1058406740]Arkadaşlarıma elimden geldiğince PM ile cevap yollamaya çalıştım.
Son mesajlarda soran forum arkadaşlarıma cevaben;
Yabancı takım maillHocam ptt ile gonderme imkanim war. Pttye o kadar para icin gitsem adam sover. Zaten ( tl para yatirma ucreti var

neyse hocam biz alamayiz bu gidisle. fakat banner reklamini sitemde bir ay yaynlayabilrm