Arkadaşlarıma elimden geldiğince PM ile cevap yollamaya çalıştım.
Son mesajlarda soran forum arkadaşlarıma cevaben;
Yabancı takım mailleri dağıtamıyoruz.
oMrOgZhN arkadaşıma cevaben;
Yukarıdaki mesajımda saydığım klüplerimizden ise istediğiniz mailler 5 değil 500 tanede verebilirim, ama domain istemiyorum. 1 TL yeter..