• 15-03-2009, 20:55:42
    #10
    Üyeliği durduruldu
    optech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plazma tv lerin tutulmamasının en büyük nedeni çok fazla elektirik harcamasıdır en yeni model plazmalar bile günümüzde 300W civarında elektrik tüketiyor lcd ise 80w
    bu konuda çok haklısın

    arkadaşım karar senin ne alacaksan
  • 15-03-2009, 20:59:53
    #11
    lcd derim plazma da gündüz seyretmen çok zor karanlık ortam yaratmadan yansıma yapıyor artı ömrü kısa ve elektrik tüketimi cabası zaten piyasaya bakarsan artık plazma üretimi yavaşladı plazmanın tek iyi yanı tepkime süresi ama artık yeni lcd lerde plazmaya yakalştılar
  • 15-03-2009, 21:22:50
    #12
    peki acaba güç tüketimi dışında bir eksisi var mı plazmaların?
  • 15-03-2009, 22:44:11
    #13
    Platin üye
    eskiden ilk çıkan plazmalar kısa ömürlü, çok enerji harcayan ve burn in denilen yanma srounları yaşıyordu.

    Panel teknolojisinin gelişmesi ile beraber bunların hepsi aşıldı. Eğer uydudan tv ya da dvd vb film seyretmek için tv alacaksanız kesinlikle plazma öneririm. Hatta panasonic öneririm.

    geçen yıl evlenmeden önceki 2 aylık derin araştırmalarım sonucunda panasonic 42pv70 modelini aldım. memnunum.
  • 15-03-2009, 22:50:19
    #14
    kasparov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğrudur da hocam bi televizyonu 20 ıl kullanacamısın peki
    bende 5 6 yılda bi anca
    Biri 10 diğeri 7 diğeri 30 yıllık televizyon var. 5-6 yıl bir televizyon için çok çok düşük bir ömür. Televizyon yani ne eklenir ki buna 30 yıllık televizyon renkli ekran 30 yıldır hiç birşey olmadı son 1 senedir arada bir yeşilleniyor vurunca düzeliyor 30 yılda değişen tek teknoloji, lcd-plazma-hd bunlarda yeni yeni..
  • 15-03-2009, 22:55:32
    #15
    Uzmanından dinleyelim istersen:

    LCD ve plazma televizyon arasındaki fark nedir? - UZMAN TV
  • 15-03-2009, 22:56:53
    #16
    Her ikisinide satan ve üreten bir şirkette çalışıyorum. Sony dahil pek çok markanın ana bayiliğini yapıyoruz.Tavsiyem düşünme LCD al. Ama İstanbul bilişimden alma! Garantili rün satan herhangi bir yerden al.Yarın bir gün öü pixelle veya başka bir sorunla karşılaştığında karşında resmi yetkili servis olsun muhattabın.Ayrıca Sony yerine LG tavsiye ederim LCD de neden dersen ikisini yanyana çalışırken görürsen anında anlarsın farkı.Renkler sana her şeyi açıklayacaktır.
    Müsait olduğunda gel sirkeciye ofisime geçeriz showrooma orada sana bir kaç markayı yanyana gösteririm sende anlarsın farkın ne oldugunu.
  • 15-03-2009, 22:58:39
    #17
    bir sony lcd kullanıcısı olarak tavsiye ederim. sorunsuz her şekil kullan
  • 15-03-2009, 23:28:30
    #18
    Plazma mı & LCD mi bilmiyorum ama
    LCD alırsan kesinlikle SAMSUNG Öneriyorum.Yeni modelleri var ( model ismini bilmiyorum ) manyak birşey,ekran cok parlak + hiç gözü yormuyor.