• 15-03-2009, 18:41:45
    #1
    Merhaba arkadaşlar;

    Plazma ve LCD farkı hakkında bilgisi olan ve 1500 - 2000 YTL arasında önerilerinizi ve şu 30.000:1 olayının detayını anlatırsanız sevinirim. Öneride bulunurken Sony üzerinden bulunursanız ayrıca mutlu olurum...

    Benim bilgim sadece plazma ömrü 5000 saat lcd ömrü 20000 saat olarak.

    Örnek http://www.istanbulbilisim.com.tr/SO...D-TV,8252.html
  • 15-03-2009, 18:45:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    GonulAdami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar;
    Plazma ve LCD farkı hakkında bilgisi olan ve 1500 - 2000 YTL arasında önerilerinizi ve şu 30.000:1 olayının detayını anlatırsanız sevinirim. Öneride bulunurken Sony üzerinden bulunursanız ayrıca mutlu olurum...
    Benim bilgim sadece plazma ömrü 5000 saat lcd ömrü 20000 saat olarak.
    Örnek SONY BRAVIA KDL-32V4220 LCD TV Fiyat özellik Teknik Servis Montaj Yedek Parça

    ben panasonic viera üstüne tanımam kendim kullanıyorum mühteşem bişey ya plazma al derim markada panasonic marka tanımam başka
  • 15-03-2009, 19:58:01
    #3
    Başka önerisi olan var mı ?
  • 15-03-2009, 20:34:28
    #4
    Plazma önermem . Görüntü daha kötü çıkıyor . Ömrü çok çok daha kısa . 2 tane Vestel'in var evde bi' büyük bi' küçük . Görüntüsü felan güzel memnunum ben .

    Elektronik Eşya | Televizyon | LCD Televizyonlar - www.vestel.com
  • 15-03-2009, 20:37:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plazma önermem . Görüntü daha kötü çıkıyor . Ömrü çok çok daha kısa . 2 tane Vestel'in var evde bi' büyük bi' küçük . Görüntüsü felan güzel memnunum ben .
    Elektronik Eşya | Televizyon | LCD Televizyonlar - www.vestel.com

    hocam bende neden kötüçıkmıyor ben gayet memnunun panasonic plazmdan fullhd gem digiturk plus kullanıyorum mükemmel görüntü sunuyor.
  • 15-03-2009, 20:40:15
    #6
    Plazmaların ömrü kısa diye biliyorum
  • 15-03-2009, 20:41:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    GonulAdami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plazmaların ömrü kısa diye biliyorum
    doğrudur da hocam bi televizyonu 20 ıl kullanacamısın peki

    bende 5 6 yılda bi anca
  • 15-03-2009, 20:54:17
    #8
    Plazma tv lerin tutulmamasının en büyük nedeni çok fazla elektirik harcamasıdır en yeni model plazmalar bile günümüzde 300W civarında elektrik tüketiyor lcd ise 80w
  • 15-03-2009, 20:55:21
    #9
    En azından 6-7 sene gitmeli. Ahh ahh emektar televizyonum 12 yaşında