Merhaba arkadaşlar;
Plazma ve LCD farkı hakkında bilgisi olan ve 1500 - 2000 YTL arasında önerilerinizi ve şu 30.000:1 olayının detayını anlatırsanız sevinirim. Öneride bulunurken Sony üzerinden bulunursanız ayrıca mutlu olurum...
Benim bilgim sadece plazma ömrü 5000 saat lcd ömrü 20000 saat olarak.
Örnek http://www.istanbulbilisim.com.tr/SO...D-TV,8252.html
Plazma mı LCD mi ?
34
●2.616
- 15-03-2009, 18:41:45
- 15-03-2009, 18:45:15Üyeliği durdurulduGonulAdami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben panasonic viera üstüne tanımam kendim kullanıyorum mühteşem bişey ya plazma al derim markada panasonic marka tanımam başka - 15-03-2009, 20:34:28Plazma önermem . Görüntü daha kötü çıkıyor . Ömrü çok çok daha kısa . 2 tane Vestel'in var evde bi' büyük bi' küçük . Görüntüsü felan güzel memnunum ben .
Elektronik Eşya | Televizyon | LCD Televizyonlar - www.vestel.com - 15-03-2009, 20:37:26Üyeliği durdurulduKMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bende neden kötüçıkmıyor ben gayet memnunun panasonic plazmdan fullhd gem digiturk plus kullanıyorum mükemmel görüntü sunuyor. - 15-03-2009, 20:41:55Üyeliği durduruldudoğrudur da hocam bi televizyonu 20 ıl kullanacamısın pekiGonulAdami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bende 5 6 yılda bi anca - 15-03-2009, 20:55:21En azından 6-7 sene gitmeli. Ahh ahh emektar televizyonum 12 yaşında
