• 15-03-2009, 23:30:01
    #19
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    plazmalarin yerini artik lcd aliyor filan diye okumustum bi yerde.

    yani crt monitorden lcd monitore gecmek gibi
  • 15-03-2009, 23:35:15
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir sony 37 bende var lcd sorunsuz sağlam şekilde kullanabilirsin..2 ay kadar bende araştırdım.. bir mağazada 10 tane plazma varsa 100 tane lcd var. Plazmalar hem cok buyuk oluyor hemde halen arasındaki farkı anlamıs değilim açıkcası.
  • 15-03-2009, 23:43:56
    #21
    lcd daha uzun ömürlü ve radyasyon yayma oranı düşük kaliteside plazma kadar neden plazma alasınki...
  • 16-03-2009, 00:47:59
    #22
    Samsung var mı peki sizde? Bir de beyaz eşya da var mı? Ayrıca kredi kartlarına vade farkı olmadan kaç taksit yapıyorsunuz...?

    Bu aralar LCD Tv + NoFrost Su sebilli buzdolabı araştırıyorum..

    Leo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ikisinide satan ve üreten bir şirkette çalışıyorum. Sony dahil pek çok markanın ana bayiliğini yapıyoruz.Tavsiyem düşünme LCD al. Ama İstanbul bilişimden alma! Garantili rün satan herhangi bir yerden al.Yarın bir gün öü pixelle veya başka bir sorunla karşılaştığında karşında resmi yetkili servis olsun muhattabın.Ayrıca Sony yerine LG tavsiye ederim LCD de neden dersen ikisini yanyana çalışırken görürsen anında anlarsın farkı.Renkler sana her şeyi açıklayacaktır.
    Müsait olduğunda gel sirkeciye ofisime geçeriz showrooma orada sana bir kaç markayı yanyana gösteririm sende anlarsın farkın ne oldugunu.
  • 16-03-2009, 01:09:13
    #23
    Plazmamı lcd mi ? Bence lcd. Neden ?

    Plazma tv lerde fosforları yakmak için yüksek güç gerekir. Yüksek güçlü yatay dikey besleme kartları ve ana power supply gerekir. Yüksek güçte çalışmak hem kartların ömrünün kısa olmasına ve arıza olasılığıın yüksek olmasına neden olur hemde yüksek elektrik harcar. 50'' bi plasma olan evde aylık 50TL ekleyin faturaya. Panel ömrü ise ayrı bi konu.

    Plazmalarda belki tepki süreleri daha düşüktür daha akıcı görüntü alınabiliyor ama yeni nesil lcdlerde bu fark kapanmış durumda.

    Hangi marka almalıyım sorusu ise birazda bütçeye bakıyor. F,yat performans ta en iyilerden biri LG. LG Electronics bir üretici firma, panelden elektronik kartlara kadar tüm parçaları LG kendisi üretiyor ve şu an Türkiye'de kendi ürünlerinin satışını yapıyor ve teknik desteğini kendi sağlıyor. Yani arada distribitör bile yok. Teknik konuda sorun yaşamazsınız. (servislerin istisnai durumları hariç.)

    Samsung lar tasarım açısından oldukça hoş ve bence arıza yapma olasılıkları Lg ye göre daha düşük. Anadolu Elektronik distribitörlüğünde sorunsuz teknik destek alabilisiniz.

    Sony lcd leri tanımıyorum yorumda bulunamayacağım.

    Bence ürünün teknik özelliklerinden sonra teknik servis desteğinede bakmalısınız. Bu konuda LG bir adım önde.
  • 16-03-2009, 01:42:02
    #24
    Üyeliği durduruldu
    konuyu ve yorumları okumadan başlığa göre fikrimi yazayım plazma asla tavsiye etmem kesinlikle LCD tavsiye ederim ( plazma LCD nin 2-3 katı elektrik tüketir + görüntü daha mat'dır )
  • 16-03-2009, 02:08:28
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bulunduğunuz mekana odaya ışığa göre değişir, Basitleştirilmiş dilde anlatımı şudur,
    Eğer net izlemek istiyorsanız sıradan televizyonlar gibi Plazma alacaksınız
    Parlak izlemke istiyorsanız LCD alacaksınız,

    LCD almak oyle kolay iş değildir anlatıldığı gibi
    1.bilen birinden yardım alacaksın,
    2.Alırken ilk oncelik ms suresı olmalı

    şimdi gidersin bir yere bakarsın 106 ekran xxxxxx markası xxxxxx den daha ucuz aaaa dersın marka hemde daha ucuz ustelık ekran bıle aynı hatta gorunuş daha kalıtelı, ancak teknık detayına bakarsan pıyasadakı çoğu lcd 8 ms ben alırken 5 ms aldım onu bıle düşük ücrete zor buldum zaten daha düşük ms suresı olanların fıyatı pahalı

    LCd nın tek kotu yanı hareketlı aksıyonlu olaylarda sorun yaşamandır,
    orneğın spor programını ızlıyorsun mesela bir pozısyon için durdur oynat yapıyorlar durdur dedığı zaman mesela o goruntudekı duran pozısyon bı garıp gorunur, parça parça gibi çıkar, mesela bu 3ms de çok az hıssedılır 5 ms de biraz 8 msde bariz...
    LCD lerde yapılan inanılamz kampanyalarda bu ms surelerının sonucunda ortaya çıkan olaydır, artık 8 ms LCD yı tüketiciı almadığı için fırmalar bu urunlerı daha ucuza satıyorlar...
  • 16-03-2009, 02:17:23
    #26
    Bence Lcd.
  • 16-03-2009, 02:23:26
    #27
    plazmanın modası geçti diyorlar. arkadaşlar dezavantajlarını yazmışlar. tabii ki LCD