KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Plazma önermem . Görüntü daha kötü çıkıyor . Ömrü çok çok daha kısa . 2 tane Vestel'in var evde bi' büyük bi' küçük . Görüntüsü felan güzel memnunum ben .
Elektronik Eşya | Televizyon | LCD Televizyonlar - www.vestel.com

hocam bende neden kötüçıkmıyor ben gayet memnunun panasonic plazmdan fullhd gem digiturk plus kullanıyorum mükemmel görüntü sunuyor.