Konu
Plazma mı LCD mi ?
15-03-2009, 20:37:26
#5
kasparov
Üyeliği durduruldu
KMLGRLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Plazma önermem . Görüntü daha kötü çıkıyor . Ömrü çok çok daha kısa . 2 tane Vestel'in var evde bi' büyük bi' küçük . Görüntüsü felan güzel memnunum ben .
Elektronik Eşya | Televizyon | LCD Televizyonlar - www.vestel.com
hocam bende neden kötüçıkmıyor ben gayet memnunun panasonic plazmdan fullhd gem digiturk plus kullanıyorum mükemmel görüntü sunuyor.