Plazma mı & LCD mi bilmiyorum ama
LCD alırsan kesinlikle SAMSUNG Öneriyorum.Yeni modelleri var ( model ismini bilmiyorum ) manyak birşey,ekran cok parlak + hiç gözü yormuyor.