Her ikisinide satan ve üreten bir şirkette çalışıyorum. Sony dahil pek çok markanın ana bayiliğini yapıyoruz.Tavsiyem düşünme LCD al. Ama İstanbul bilişimden alma! Garantili rün satan herhangi bir yerden al.Yarın bir gün öü pixelle veya başka bir sorunla karşılaştığında karşında resmi yetkili servis olsun muhattabın.Ayrıca Sony yerine LG tavsiye ederim LCD de neden dersen ikisini yanyana çalışırken görürsen anında anlarsın farkı.Renkler sana her şeyi açıklayacaktır.
Müsait olduğunda gel sirkeciye ofisime geçeriz showrooma orada sana bir kaç markayı yanyana gösteririm sende anlarsın farkın ne oldugunu.