• 16-09-2008, 00:46:19
    #37
    Mstyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gel la benim arabayla takas yapalim

    yok saol senin araba çok dandik 206 ya binilirmi parçası pahalı çok yakıyo hem en fazla 190 görüyomuş senin araba çıx binilmez
  • 16-09-2008, 00:57:14
    #38
    TrCafem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok saol senin araba çok dandik 206 ya binilirmi parçası pahalı çok yakıyo hem en fazla 190 görüyomuş senin araba çıx binilmez
    pok 190 sadece 190 a kadar bastim dedim sana. gel istersen yavru havada karada kapişirik hem sitelerine hemde anahtarina
  • 16-09-2008, 01:07:17
    #39
    Mstyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pok 190 sadece 190 a kadar bastim dedim sana. gel istersen yavru havada karada kapişirik hem sitelerine hemde anahtarina
    206 1.6 210 kadranı görüyor hiç bi problem olmadan istenirse videoda mevcut ayrıca bende de 206 var. salıncak ve rotilleri değiştirdim tempradan daha ucuz salıncakları. ayrıca basmadığım zaman şehirler arası 240 bine kadar düşüyor, şehir içi 270-300 arası. sadece bir bilgi olsun diye yazdım satış baltalamak gibi bir amacım kesinlikle yoktur. ama ön takım olarakta pug lar kadar dandik araç yoktur. sadece asfaltta kullancaksanız pug alcaksınız
  • 16-09-2008, 01:18:03
    #40
    WebWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    206 1.6 210 kadranı görüyor hiç bi problem olmadan istenirse videoda mevcut ayrıca bende de 206 var. salıncak ve rotilleri değiştirdim tempradan daha ucuz salıncakları. ayrıca basmadığım zaman şehirler arası 240 bine kadar düşüyor yakın şehir içi 270-300 arası. sadece bir bilgi olsun diye yazdım satış baltalamak gibi bir amacım kesinlikle yoktur. ama ön takım olarakta pug lar kadar dandik araç yoktur. sadece asfaltta kullancaksanız pug alcaksınız
    helal olsun yaşasın 206 gördünmü leynn yasin
  • 16-09-2008, 01:38:47
    #41
    Mstyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helal olsun yaşasın 206 gördünmü leynn yasin

    neden motorun 1.4 olduğunu söyleyemiyon seninki 210 görmez olm
  • 16-09-2008, 13:53:05
    #42
    TrCafem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden motorun 1.4 olduğunu söyleyemiyon seninki 210 görmez olm
    1.4 ise bayır aşağı en fazla 190 düzde 180 i görürse şükret
  • 17-09-2008, 19:25:48
    #43
    WebWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.4 ise bayır aşağı en fazla 190 düzde 180 i görürse şükret
    düz yolda 195 gördüm şükretmeye gerek yok ama bi ara cliodayken ışığıda gördüm
    o ışık parladı baya bi parlak oldu sonra kayboldu ( yani ölüyordum ) dolayisiyla şimdi nezaman 120 yi görsem o ışık parlıcakmiş gibi her an o ışık i yine görecekmişim gibi geliyor