Mstyy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yok saol senin araba çok dandik
206 ya binilirmi parçası pahalı çok yakıyo hem en fazla 190 görüyomuş senin araba çıx binilmez
42
●4.689
206 ya binilirmi parçası pahalı çok yakıyo hem en fazla 190 görüyomuş senin araba çıx binilmez
hem sitelerine hemde anahtarina
ayrıca bende de 206 var. salıncak ve rotilleri değiştirdim tempradan daha ucuz salıncakları. ayrıca basmadığım zaman şehirler arası 240 bine kadar düşüyor, şehir içi 270-300 arası. sadece bir bilgi olsun diye yazdım satış baltalamak gibi bir amacım kesinlikle yoktur. ama ön takım olarakta pug lar kadar dandik araç yoktur. sadece asfaltta kullancaksanız pug alcaksınız

neden motorun 1.4 olduğunu söyleyemiyon
seninki 210 görmez olm
düzde 180 i görürse şükret
dolayisiyla şimdi nezaman 120 yi görsem o ışık parlıcakmiş gibi her an o ışık i yine görecekmişim gibi geliyor